Nieuwe koers voor Famous Flavours Nederland
22 april 2021Famous Flavours gooit het roer om. Het inzicht dat de wereld in hoog tempo verandert en het welzijn van medewerkers meer dan ooit de basis is waarop bedrijven succesvol kunnen zijn, vraagt om een transitie waarin het bieden van een wereldwijd facilitair aanbod en verbinding met klanten centraal staat. Een nieuwe aanpak die gericht is op innovaties die leidend zijn voor nieuwe concepten, voor zowel nationale als internationale klanten. Waarbij duurzaamheid de hoogste prioriteit is en ‘zero waste’ het uitgangspunt. Wat resulteert in het feit dat Famous Flavours het meest ambitieuze model voor facilitaire dienstverlening ter wereld biedt waarin tegelijkertijd een hoofdrol is weggelegd voor klimaat, circulariteit en sociale impact. Een nieuwe aanpak, aangejaagd door een nieuw managementteam. En dat team stellen we graag aan u voor.
Jaques de Hulster
Director HR
Empathisch. Authentiek. Verdomd nieuwsgierig.
“Samen streven wij naar een inclusieve en uitdagende werkomgeving waarin ruimte is voor alle vormen van diversiteit en waar wij gastvrijheid van het hoogste niveau bieden. Want er gaat niets boven teamwork. Wij creëren een lerende organisatie waarbij wendbaarheid en continue verbetering hoog in het vaandel staan.”
Christiaan Fresen
Director Finance & IT
Energiek. Betrokken. Voorhoedespeler.
“Transparantie, zowel binnen als buiten onze organisatie, en harmonisatie is ons doel. Dit doen wij door ons te richten op communicatie, samenwerking en de nieuwste digitale oplossingen. Daarnaast zetten wij de Nula Foundation op waarbij wij een deel van onze winst inzetten om wereldwijd impact te maken, hiermee stellen wij een voorbeeld in de markt.”
Jacqueline van Beek
Director Operations
Nieuwsgierig. Empathisch. Wil oprecht weten wat mensen drijft en gelukkig maakt.
“Wij streven ernaar om onze klanten en gasten centraal te stellen in alles wat we doen. Wij zetten ons vol in voor het verbeteren van welzijn en welbevinden van mensen op het werk en daarbuiten en onze planeet.”
Dieuwke Moerman
Director Sales & Marketing
Gedreven. Extravert. Zegt waar het op staat en lardeert dit met humor.
“Wij ontwikkelen innovatieve, duurzame formats en concepten die aansluiten bij de wensen van onze huidige en toekomstige gasten en opdrachtgevers, gebaseerd op trends uit de markt. Onze ambitie is om daarmee de onbetwiste nummer één in eten, hospitality en facilitair management te worden.”
Kef van Helbergen
Managing Director Famous Flavours BeNeLux
Bouwer. Loopt over van de positieve energie. Wil mensen succesvoller maken.
“Wij pakken onze verantwoordelijkheid in het bijdragen aan een betere wereld door de dialoog aan te gaan met huidige en toekomstige klanten en de inzet van onze wereldwijde expertise op het gebied van eten, hospitality en facilitair management.”